Săptămâna 4 – 10 ianuarie 2016

În 2015 nu am reușit să mă țin de monitorizarea activității și alimentației mele, drept urmare, am decis anul acesta să mă țin și cu dinții de această monitorizare, într-un fel sau altul am să vă împărtășesc din stilul meu de viață, nu tot timpul sănătos, dar în mare parte și din activitățile mele zilnice, pentru că mulți m-au întrebat când am timp să fac atâtea, acum aveți ocazia să vedeți cât de organizată sau nu sunt și cum le îmbin pe toate.

4 ianuarie 2016

Ziua mea a început la 7:00, am luat micul dejun și m-am pregătit pentru serviciu. Am ajuns la 8:00 la birou și mi-am început activitatea care s-a încheiat în jur de 17:00. Când am ieșit de la serviciu am plecat la cumpărături, am ajuns acasă în jur de 18:00, am luat cina, mi-am pregătit prânzul pentru a două zi și am făcut 30 de minute de sport. De la 20:00-22:30 am scris pe blog și am lucrat la alte proiecte, mai exact am programat.

Plictisitoare ziua de luni, nu?

Alimentație:

• Dimineața: cafea fără zahăr, 1 iaurt cu 2 lingurițe de semințe de in măcinate și 4 lingurițe de fulgi de ovăz,
  • Prânz: 2 bucăți de piept de pui cu 100g salată de sfeclă roșie,
  • Cină: salată cu roșii, castraveți și salată verde cu o lingură de semințe crude de floarea soarelui, o felie de pâine integrală și zeama de la o jumătate lămâie;
  • Apa: 1.5 L

5 ianuarie 2016

La 5:45 eram trează pregătită pentru o nouă zi, mi-am savurat micul dejun, am făcut o serie de activități casnice și la 7:30 am plecat spre serviciu. Nu prea am dormit în noaptea ce a trecut, drept urmare și trezirea mea destul de matinală, fără alarmă 🙂

Au urmat 8 ore de muncă, în jur de 4:40 am plecat de la serviciu, mi-am rezolvat o serie de lucruri prin oraș și la 17:30 am ajuns acasă. Mi-am pregătit cina și prânzul pentru a doua zi până în jur de 18:15.

De la 18:30 am început din nou să lucrez la proiecte personale, am scris pe blogul meu profesional și ziua mea s-a încheiat în jur de ora 23:00.

• Dimineața: cafea fără zahăr, 3 clementine,
  • Prânz: 6 ciuperci la grătar cu salată de sfeclă roșie,
  • Gustare: câteva migdale crude (10-15),
  • Cina 1: o felie de pâine neagră cu pastă de măsline și salată de sfeclă roșie,
  • Cina 2 – m-am lăsat ispitită: popcorn și chipsuri
  • Apa: 1.3 L
Citește și >>  Remodelare corporală la Elite Beauty Clinic

6 ianuarie 2016

M-am trezit la 7:00, am urmat rutina obișnuită mic dejun și serviciu 🙂 Când am ieșit de la serviciu în jur de 16:45 am mers prin câteva magazine de mobilă în căutarea unui birou și a unei mese, din păcate pretențiile mele sunt prea mari și nu mi-a plăcut nimic, asta ca să nu spun că nu găsești nimic frumos și de calitate prin magazine. Cina am servit-o în jur de 6:30, au urmat o serie de activități casnice, 20 de minute de sport, mai exact tabata și am revenit la activitatea de programator până în jurul orei 23:00.

Alimentație:

• Dimineața: cafea fără zahăr, salată de roșii cu 3 albușuri de ou în tigaie fără ulei
  • Prânz: orez cu legume la cuptor
  • Cină: salată de ton cu legume și chipsuri (au mai rămas de ieri :)))
  • Apa: 1.7 L

7 ianuarie 2016

M-am trezit la 7:40, nu știu din ce motiv telefonul meu a decis să se închidă (cred că era prea obosit) – baterie avea, am făcut în 15 minute cât fac în general în 45, am sărit peste micul dejun si am fugit la serviciu. Am revenit acasă în jur de 17:45, mi-am pregătit cina, am mâncat, am jucat Hearthstone cam o oră si după am studiat 4 melodii pentru repetițiile cu trupa de sâmbată. Azi nu am programat nimic acasă, m-am relaxat total 🙂 În jur de ora 22 am decis să îmi iau inima în dinți și să scriu un articol pentru concursul organizat de Chic-Elite – articol ce îl puteți citi aici.

• Dimineața: cafea fără zahăr
  • Prânz: pui la grătar cu salată de sfeclă roșie
  • Cină: brocolii puțin fiert cu iaurt și ciocolată – merge perfect cu Hearthstone, apoi ton cu o felie de pâine de secară (ciocolata mi-a făcut foame)
  • Apa: 1 L

8 ianuarie

M-am trezit la timp, mai exact la 7:00, mi-am pregătit și prânzul și am fugit la serviciu. Când am ieșit de la serviciu am mers la cumpărături, am ajuns acasă în jur de 18:00, am scris pe blog-ul profesional un articol despre Magento ce poate fi citit aici, mi-am schimbat logo pe acest blog, după cum se poate observa și mi-am schimbat și cover photo pe Facebook.

Citește și >>  Ce trebuie să faci după ce îți iei un apartament? (partea a II-a)

Alimentație:

• Dimineața: cafea fără zahăr și jumătate de portocală
  • Prânz: 2 felii de pâine de secară cu pastă de măsline și un iaurt
  • Cină: chipsuri și pufuleți 🙂
  • Apa: 2 L

9 ianuarie

M-am trezit în jur de 8:30, am făcut o serie de lucruri casnice, la 11:00 aveam programată întâlnire cu echipa foto-video pentru nuntă, am semnat contracte și discutat unele detalii, a durat în jur de o oră, apoi am trecut în fugă pe acasă după microfon și versuri pentru că la 14:00 aveam repetiții, a urmat o plimbare la Emag pentru a îmi ridica un colet și am ajuns în timp util și la repetiții. Repetițiile s-au încheiat la 17:00, la 17:30 avem programată altă întâlnire pentru a semna contractul și cu cei de la fum greu, tot pentru nuntă, după această întâlnire am făcut o serie de cumpărături, am ajuns acasă în jur 20:00 super flămândă, am mâncat, am mai lucrat la un site cam o oră și s-a încheiat ziua.

• Dimineața: Cafea fără zahăr și ciocolată 🙂
  • Gustare: Ciocolată caldă neagră
  • Prânz: pas
  • Cină: KFC – crispy strips cu dipping fries și cola 🙂
  • Apă: 3 L

10 ianuarie

M-am trezit în jur de 9:00, am fost la cumpărături – am luat un birou – după multe căutări am găsit ceva micuț și drăgut care să nu ocupe prea mult spațiu, dar să fie suficient pentru un calculator, eventual pentru laptop. De la 12-14 am repetat câteve piese și am început să învăț una nou. Apoi, de la 15:00 duminica am petrecut-o alături de prieteni și spre seară am decis să fac 30 de minute de sport și finalizez monitorizarea acestei săptămâni, aici pe blog.

• Dimineața: Cafea fără zahăr și ciocolată 🙂
  • Prânz: sărmăluțe cu smântână
  • Cină:pizza făcută de mine 🙂
  • Apă: 1.5 L

Cam așa arată o săptămână destul de liniștită din viața mea, în general ziua mea începe la 7 dimineața și se termină la 12 seara. Ce am făcut bun săptămâna asta?

• am făcut sport – de 4 ori – pentru mine 30 de minute bine lucrate sunt suficiente, am simțim și o oarecare febră musculară – m-au durut și mă dor muschi care nu știam că există, dar după multe luni de stat, era și normal,
  • am băut apă mai mult decât în alte zile, sâmbătă am doborât recordul pentru că am avut de cântat aproximativ 3 ore neînrerupte și aveam nevoie de apă, multă apă, totuși nu am băut suficientă 🙂
  • am mai bifat pe lista de task-uri pentru nuntă fotograful, partea de video și fumul,
  • am găsit un birou mic și drăguț 🙂
  • am scris articolul pentru Chic-Elite și 2 articole pe blogul profesional care a fost cam neglijat în ultima perioadă.
Citește și >>  13 lucruri care mi-au schimbat luna februarie 2016

Ce îmi reproșez?

• chipsurile, pufuleții, ciocolata și KFC-ul :)) – nu sunt la o dietă, încerc totuși să am un stil de viață echilibrat, nu vă imaginați că am mâncat 10 pungi de chipusuri sau 10 pulpe de la KFC. Mi se le reprosez pentru că știu că nu sunt tocmai sănătoase și pentru că mă las ispitită mai mult de miros decât de gust.
  • prea mult timp la cumpărături – cred că aș fi putut să-mi organizez o singură zi pentru cumpărături, acolo cred că am pierdut ceva timp săptămâna aceasta.

Ce planuri am pentru săptămâna următoare?

1. site-ul de la Ateneu să prindă mult mai mult contur,
  2. să învăt piesa Sweet child o mine de la Guns N’ Roses și să îmi perfecționez improvizația de la finalul piesei Moondance – Van Morrison și cred că ar fi și câteva detalii pentru Paramore – Decode (acestea sunt o parte din piesele care le fac alături de trupa despre care v-am vorbit),
  3. să scriu review-ul pentru șamponul uscat Batiste,
  4. să reușesc să scriu și pe blogul profesional, măcar un articol,
  5. să scriu și aici un articol care să conteze, să motiveze, să inspire.

Cu siguranță după ziua de luni planurile mele pentru săptămâna 11-17 ianuarie se vor înmulți, dar momentan acestea sunt, aș vrea să adaug pe listă și o carte de citit, dar încerc să fiu realistă, îmi voi pune totuși o carte pe noptieră în speranța că voi găsi timp și pentru ea.

2 Comments

1. Despre ce să scriu pe blog? - Bianca Ionel - Acorduri din suflet

mai 15, 2016 at 11:29 am

[…] Descrie o zi din viața ta, o săptămână, sau chiar mai multe, poți încerca să faci un fel de jurnal – un exemplu îl găsești aici. […]

2. 11 lucruri care mi-au schimbat luna ianuarie 2016 - Bianca Ionel - Acorduri din suflet

februarie 1, 2016 at 9:02 am

[…] Am reușit să îmi monitorizez activitatea toată luna, pe blog am publicat doar o săptămână, încă studiez impactul acelui articol în mediul online pentru a decide dacă este ok să public […]

3. Detop

ianuarie 23, 2016 at 11:35 am

Mi se pare interesant ca ne-ai impartasit alimentatia pe care ai avut-o in aceste zile. Am observant ca ai avut destula energie pentru toate, zilnic, deci m-as baga sa incerc si eu acest meniu. (pentru mine ar fi ca o dieta). 🙂

1. Bianca Ionel

ianuarie 24, 2016 at 10:43 am

Să îmi spui cum a fost și să scoți din „meniu” chipsurile și ispitele 🙂