Ultimul vanator de vrajitoare – The Last Witch Hunter (review)

De ce am ales eu filmul?

• pentru că sunt mare fan Vin Diesel,
  • pentru că mi-a plăcut trailerul,

• pentru că mă așteptam la super efecte speciale, acțiune, mașini și aventură.

Cum a fost filmul?

Acțiunea începe cu Vin Diesel în rolul lui Kaulder, cu barbă păr pe cap – o imagine destul de comică – cel puțin pentru mine, alături de alți bărbați cu aspect asemănător dornici o omoare pe regina vrăjitoarelor ce își ducea veacul într-un copac vechi și măreț. Aceasta era acuzată de moartea multor persoane, inclusiv a familiei lui Kaulder, soția și fiica sa. Vin Diesel își ia în serios rolul de războinic și reușește să o învingă pe vrăjitoarea malefică, dar este blestemat de aceasta să trăiască veșnic în singurătate.

Acțiunea filmului continuă în zilele noastre, unde Kaulder își duce viața prin New York și cade pradă insinctelor primare, agățând tot felul de domnițe, cu o preferință ridicată spre stewardese. Deși a fost blestemat să fie singur, această singurătate este oarecum relativă, bucurându-se totuși din când în când de compania stewardeselor și de susținerea bisericii din acea vreme. El este ghidat de un Dolan și pare să țină sub control toate vrăjitoarele din New York și din lume și reușește într-o oarecare măsură să păstreze pacea între oameni și vrăjitoare, între bine și rău.

Așa cum era de așteptat, vrăjitoarea cea rea reînvie și începe lupta dintre bine și rău, o luptă destul de light după părerea mea.

Plusuri ale filmului

• îl avem pe Frodo din Stăpânul Inelelor (Elijah Wood), nu la fel de cuceritor fără buclele sale,
  • avem efecte speciale: fluturi, particule magice, texturi interesante,
  • avem și un pic de umor adaptat trendurilor actuale,
  • vrăjitoarele arată interesant, unele chiar sexy, cu excepția reginei lor care arată destul de horror din punctul meu de vedere,
  • avem și o mașină drăguță, care face o schemă de Fast and Furios la final, mai concret un Aston Martin Rapide S Sedan,
  • mi-a plăcut mult soundtrack-ul – Ciara – Paint it, Black.

last witch hunter review bianca ionel

Minusuri ale filmului

• Ideea e bună, scenariul sau regia destul de slabă, previzibilă, nu a avut acel ceva, nu m-a ținut în suspans, eram la limita dintre plicitisită și hai să văd dacă ghicesc ce urmează;
  • Lipsa de credibiliate în momentul în care Dolan al 37-lea se trezeste să îi jure credință reginei malefice. Nimic pregătit, nimic măcar anticipat. Cu o secvență înainte se lupta cu un vrăjitor malefic fiind clar de partea binelui și în secvența următoare îngenunchează în fața reginei vrăjitoarelor. Nu, chiar nu m-a impresionat momentul, vroiam un pic de intrigă, ceva bețe în roate din momentul apariției sale;
  • Per total filmului îi lipsește credibilitatea, în afară de Michael Caine în rolul celui de-al 36-lea Dolan care părea să facă parte din acel film și se simțea că transmite ceva, restul mi-au părut aduși cu forța în acele roluri, totul a fost forțat și nu a existat o naturalețe în gesturi, iar replicile, erau aproape monosilabile. Nu a existat chimie între personaje, mă așteptam să se înfiripe o idilă, dar posibil să apară abia în filmul următor.

Ca o concluzie, e un film cu vrăjitoare moderne, e combinație de nou cu vechi, glumițele vin pe partea de adaptare la tehnologie, e o oarecare subtilitate în acest sens. Vrăjitoarele au broșe sub formă de gândaci transformer, iar preoții încă se luptă cu Ipad-urile. Filmul duce un pic spre fantastic, vrea să surprindă un zbucium interior a personajului principal, dar nu transmite suficient. Nu vreau să îi dau o notă, pot să spun doar că aveam așteptări mai mari de la el și sper că următorul va compensa din toate punctele de vedere.

Ca și public țintă, cred că cei între 16-21 de ani ar fi încântați de el, acum depinde și de aștepările fiecăruia, eu vreau să văd actori care își asumă rolul și ca să fac o comparație destul de ciudată, pe Vin Diesel l-am simțit mai implicat în rolul lui Groot din Gardienii Galaxiei, unde nu i-am auzit decât vocea, decât în acest film.

Vizionare plăcută celor care aleg să-l vadă și aștept impresiile voastre!

Abonare la blog via email

Introdu adresa de email pentru a te abona la acest blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.